måndag 7 september 2009

BLOWING IN THE WIND

5 kommentarer:

  1. åh! vad bra den blev! ses på tisdag min fina

    SvaraRadera
  2. aaas snygg bild! Hur har ni det?? inte hunnit ge the hälsning än, men snart! <3

    SvaraRadera
  3. tack petit choux! han var duktig på att posa när jag fotade om man säger så.
    vi har det mysigt, det är varmt här, vi har varit och handlat mat i judekvarteren, ska snart iväg och jobba båda två och ikväll ska vi käka basfödan: pasta med pesto. ja du vet vilket tal du ska hålla och hälsningen du ska ge. haha. hur mår du och när kommer du?

    SvaraRadera
  4. åh låter jättehärligt. Din basföda har alltid varit pasta med pesto sötis. Ett tal kommer det bli, jag har redan börjat ge en vink via sms. hihi! Jag mår bra, kulturnatten är ju på lördag! Och jag sparar pengar för att komma, vill verkligen komma snart <3

    SvaraRadera
  5. du verkar ha det fint du med! underbara bilder. jobbar du eller pluggar du eller lever du bara livet rakt upp och ner?

    SvaraRadera